منو
سبد خرید

معرفی دزدگیر پارادوکس

29 مر معرفی دزدگیر پارادوکس
نویسنده مدیر 0 نظر 1405 بازدید مقالات آموزشی

  دستگاه دزدگیر پارادوکس جز سیستم های الکترونیکی است که امروزه به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه ها امنیت اماکن مختلف را به مقدار زیادی بالا می برند و یک نیاز اساسی برای هر مجتمع تجاری یا مسکونی محسوب می شود. سو استفاده های زیادی ممکن است از اماکن مختلف صورت گیرد و سرقت یا تخریب به هر علتی صورت گیرد. شرکت تولیدی پارادوکس بهترین تجهیزات را برای این زمینه فراهم کرده است و مدل های مختلفی از این تجهیزات را شامل می شود. این نوع سیستم های الکترونیکی دزدگیر، دارای یک کنترل کننده و هماهنگ کننده است که دستورات لازم را می توان بر روی آن اجرا کرد. همچنین دستگاه مرکزی آن نیز دارای یک کنترل پنل است که فرمان کلیه ی امور را به عهده دارد.

چگونگی عملکرد دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox

این دستگاه ها پس از این که در نقاط مختلف یک سازه نصب می شوند، تنظیمات لازم بر روی آن ها اجرا شده و حسگرهای مختلفی که دارند فعال می شود. به همین علت است که هنگام حضور کسی در محل این سنسورهای چشمی به صورت دقیق آن را حس می کنند و به روش های مختلفی این حضور را به سیستم مرکزی اطلاع می دهند. اطلاع رسانی یا به صورت بی سیم یا با سیم انجام می گیرد. سپس سیستم مرکزی دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox به کمک تنظیماتی که بر روی آن اجرا شده است، آژیر را به صدا در می آورد و یک پیامک به مالک ارسال می کند و حضور کسی در خانه را به او اطلاع می دهد. البته روش های مختلف برای اطلاع رسانی وجود دارد که ممکن است با شماره گیری تلفن شهری این عمل انجام گیرد.

معمولاً یک برنامه نیز بر روی تلفن همراه یا هر دستگاه هوشمند دیگری که نزد مالک است وجود دارد و سیستم مرکزی تمامی فرمان هایی که از این طریق توسط مالک به دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox ارسال می کند را اجرا می کند. این دستورات ممکن است شماره گیری پلیس و ثبت آدرس باشد یا قفل کردن تمامی درهای ورودی و ...

انواع بخش های دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox

دستگاه دزدگیر دارای بخش های مختلفی است که باید در کنار هم کار کنند. البته می توان بر اساس نیاز کاربر برخی از بخش ها را حذف یا اضافه کرد.

- کنترل پنل: کنترل پنل ها در دو نوع بی سیم و با سیم کار می کنند. وظیفه ی این بخش ارسال یا گیرنده ی فرکانس های داخلی است. کنترل پنل ها انواع مختلفی دارند که تعداد کاربر، قابلیت اتصال چند کی پد، تعداد پارتیشن و ... متفاوتی دارند.

مزایای دزدگیر اماکن پارادوکس

همانطور که می دانید برندهای مختلفی از دزدگیر اماکن می توان در بازار این محصولات مشاهده کرد. هر چند این دزدگیرها اکثراً کارایی مشابهی دارند و تقریباً می توان آنها را مانند هم دانست ولی دزدگیر اماکن پارادوکس یک سری مزایای خاص دارد که آن را منحصر به فرد کرده است.

این دستگاه محصول کشور کانادا است و کیفیت بسیار بالایی دارد که کارایی آن را بیشتر کرده است.

این دزدگیر اماکن دارای سیستم ماژولار است که برای پشتیبانی از هر تجهیزاتی که دارد، به صورت جدا قطعه ای طراحی کرده است به همین علت دقت و کارایی دستگاه رشد بهتری داشته و بدون هیچ خطایی می تواند عمل کند. علاوه بر این دستگاه به دلیل ماژولار بودن می تواند از تجهیزات جانبی دیگری نیز استفاده کند و قابلیت پیشرفت بیشتری دارد؛ زیرا کاربر می تواند قابلیت های جدیدی به آن اضافه کند. بدین ترتیب هماهنگی و تجهیزاتی که در این سیستم اضافه می شوند بیشتر می شود و ارتباطات تجهیزات به صورت امن تری انجام می گیرد.

تجهیزات دزدگیر پارادوکس دارای فرکانس کاری 333 مگاهرتز است که فرکانس ایمن تری نسبت به دیگر دزدگیرها دارد. سایر دزدگیرهای موجود فرکانسی معادل 315 مگاهرتز دارند. دلیل امن بودن این دزدگیر، پیچیدگی طول موج فرکانس آن است که باعث شده تا هر چه بیشتر امن شود. همچنین تجهیزاتی که به دستگاه متصل هستند اختلالی در کارکرد آن ها وجود نداشته باشد و بدون خطا عمل کنند.

- سیستم کنترل تردد: این ماژول برای اماکن اداری و امنیتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد که خود نیز انواع مختلفی دارد. می توان به جاسوئیچی، کارت خوان و ... اشاره کرد که به کاربران برای ورود اجازه می دهد.

- دتکتورهای حرکتی مختلفی در انواع با سیم و بی سیم وجود دارند که طراحی های متفاوتی نیز دارند. این دتکتورها با حس گر های خود حضور شخصی دیگر را در محیط تشخیص می دهند و حتی تغییر مکان آن را نیز اعلام می کنند. این دتکتورها فرکانس هایی را که به کنترل پنل ارسال می کنند سبب می شوند تا دزدگیر فعال شده و اقدامات بعدی انجام گیرد. زاویه ی دید این دتکتورها در دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox متفاوت است و می توان نوعی متناسب با محیط را استفاده کرد. همچنین مکان نصب آن ها نیز باید طبق استانداردهای لازم صورت گیرد تا بیشترین دید را در بخش های مختلف مکان مورد نظر داشته باشد.

- ماژول های ارتباطی دزدگیر پارادوکس دارای انواع مختلف تلفن کننده، اینترنت و آی پی، تلفن و موبایل است که هر کدام نحوه ی کار متفاوتی دارند. این ماژول ها پس از این که حضور شخص یا اشخاصی در محیط تشخیص داده شد، به کاربر اطلاع می دهند تا هر چه سریع تر برای رسیدگی اقدام کند. این ماژول های ارتباطی می توانند خرابی، غیر فعال کردن، حضور فرد و ... را با ذکر جزئیات اطلاع رسانی کنند.

- سایر بخش های دیگر مانند ریموت کنترل، کی پد، مگنت، آژیر و ... نیز در بین این لوازم وجود دارند و کارایی دستگاه دزدگیر پارادوکس paradox را بالا می برند.

خرید و نصب دستگاه دزدگیر پارادوکس

استفاده از دزدگیر پارادوکس برای هر جایی که نیاز به امنیت بالا دارد مهم است. برای خرید و نصب این دستگاه ها باید از مراکز معتبر فروش کمک بگیرید و از خدمات نصب و پس از فروش آن ها استفاده کنید. مجموعه لسکو نماینده رسمی محصولات پارادوکس در استان مازندران می باشد که با خیال راحت می توانید امنیت منزل خود را به ما بسپارید.

 

نظر خود را بنویسید