شما به راحتی و با صرف هزینه ای بسیار کم می توانید سیستم صوت را به سیستم خانه هوشمند خود بیفزایید .
نحوه اجرای سیستم صوت و تجهزات در دو نوع اجرا می شود:

1-استفاده از بلندگوهای سقفی :

در این روش یک بلندگوی سقفی MASTER یا مادر استفاده شده که فقط احتیاج به تغذیه فاز و نول دارد و خود بلندگو دارای ورودی AUX وبلوتوث می باشد و همچنین دارای آمپلی فایر داخلی 80 یا 50 وات می باشد و می توان 6 یا 8 عدد بلندگوی SLAVE یا جانبی را به آن متصل نمود تا کیفیت و قدرت صدا را اضافه کرد .

این نوع سیستم به سرعت قابل اجراست و حتی در منازلی که پیش بینی صوت نیز نشده می توان این سیستم صوتی هوشمند را اضافه کرد و از طریق بلوتوث تلفن همراه خود به آن متصل شده ، موزیک دلخواه را PLAY و میزان صدا را نیز از خود گوشی تنظیم کنید .
این سیستم برای اتصال به تلفن همراه نیاز به یک رمز عبور می باشد و هر شخصی نمی تواند آزادانه به ان متصل شود .
همچنین می توان برای هر فضای اختصاصی یک بلندگوی MASTER ( مادر ) استفاده کرد تا هر شخص بتواند موسیقی دلخواه خود را در اتاق خود بشنود .

2-استفاده از آمپلی فایر دیواری و بلندگوی سقفی :

در این سیستم از آمپلی فایر دیواری که مانند یک کلید لمسی می باشد استفاده می کنیم و این آمپلی فایر نیاز به یک تغذیه فاز و نول دارد و ورودی AUX ،USB و بلوتوث دارد و دارای خروجی با قدرت 50 وات می باشد و قابلیت اتصال به بلندگوهای سقفی SLAVE یا کمکی را دارد .
این سیستم صوتی ساختمان با پنل دیواری لمسی و بسیار شیک قابلیت پخش موزیک به صورت مستقل از سیستم هوشمند را نیز دارد و از طریق کلید های آن می توانید صدا را کم و زیاد و آهنگ را عوض کنید .
همچنین می توانید از طریق تلفن همراهتان موسیقی دلخواه خود را پلی کرده و از آن لذت ببرید .

چرا سیستم صوتی هوشمند خانگی را انتخاب کنیم؟

وقتی یک مهمانی یا جشن تولد را برای عزیزانتان تدارک می بینید از نکات و قسمت های مهم مهمانی موزیک میباشد که دوست دارید موسیقی های دلخواه شما با کیفیت مناسب و صدای عالی در کل منزل شما پخش شود تا مهمان ها از مهمانی لذت ببرند .

یا وقتی از سر کار به خانه برگشته اید و در حال استراحت هستید دوست دارید موزیک دلخواهتان پخش شود تا در آرامش به استراحت بپردازید .
هنگام شام و سر میز شام با یک موزیک کلاسیک و ملایم چطور هستید که باعث آرامش شما در هنگام صرف غذا شود .

لازمه ی همه ی اینها وجود یک سیستم صوتی هوشمند است که همیشه در دسترس شما باشد و در هر زمانی که بخواهید بتوانید از آن استفاده کنید

مزایای سیستم صوت هوشمند خانگی :

وقتی سیستم صوت هوشمند دارید که متصل به سیستم صوتی مرکزی خانگی شما می باشد، یعنی می توانید در هر زمان و در هر سناریوی هوشمندی از این سیستم صوت استفاده کنید .

برای مثال هنگام اجرای سناریوی مهمانی : تمام چراغهای روشنایی روشن شده چراغ های رقص نور افکت های جذابی را خلق می کند و سیستم صوت هوشمند شما موزیک شادی پخش میکند تا مهمانی شما کامل شود .

 

موسیقی و سیستم صوتی هوشمند خانه یکی از نیازهای اساسی زندگی های امروزی شده و می توان با پخش تراک های مورد علاقه خود استرس و فشارهای روزانه را کاهش دهید.

اگر برای طراحی سیستم صوتی خانگی خود احتیاج به مشاوره دارید ،متخصصین ما میتوانند به صورت کاملا حرفه ای در این زمینه به شما مشاوره بدهند.