هیچ ارزانی بی علت نیست!

فقط یکبارهزینه کنیم و به اصل آینده نگری پایبند باشیم!

برخی به دنبال دوربین مداربسته و سیستم های اعلام سرقت ارزان قیمت هستند چرا که معتقدند باتوجه به وضعیت نابسامان اقتصادی بهینه هزینه کردن برای آنها بسیار حائز اهمیت است ، ولی حتما این ضرب المثل قدیمی رو شنیدید که میگه : هیچ ارزانی بی علت نیست…!! .

 مسلما اکثر بی کیفیت ها جزو ارزان ترین ها هستند ، چرا که کم بودن کیفیت و طول عمر تجهیزات دلیل اصلی ارزان بودن تجهیزات است.

در کشور ما از قدیم الایام سیستم های حفاظتی با نام و واژه غلط دزدگیر اماکن در یادها مانده است اما در واقع این سیستم ها هشدار دهنده هایی هستند که به غیرازاعلان خطرعامل بازدارنده و موثری درقبال وقوع حوادث بشمار میروند.

امروزه دوربین های مدار بسته و هشدار دهنده های اعلام سرقت و یا همان دزدگیرهای اماکن در برقراری امنیت نقش بسزایی دارند هستند. هشدار دهنده های اعلام سرقت در اصل عامل بازدارندگی خوبی در جلوگیری از بروز خطر و دور کردن مزاحمان برعهده دارند و با نصب دزدگیر اماکن و دوربین های مدار بسته درمحیط شخصی میتوان آرامش روانی ساکنین را فراهم کرد .

باور عموم مردم از بکارگیری سیستم های اعلام سرقت به دام انداختن سارقین است اما دزدگیر اماکن علاوه بر اینکه مهمترین عامل بازدارنده سرقت است در برخی مواقع امنیت جانی افراد را نیز تامین میکند پس امنیت شما بسیار با ارزش است ، در نتیجه بهینه خرج کردن یعنی سعی کنیم یکبارهزینه کنیم و به اصل آینده نگری پایبند باشیم .